پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار

استراتژی های بازاریابی,استراتژی های بازاریابی الکترونیکی,استراتژی های بازاریابی اینترنتی,استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار,تحقیق استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار,مقاله استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار
دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار

دانلود فایل

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار،در قالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:ویژگی های مرحله افولخصوصيات سيستم مديريتي در مراحل چرخه عمر محصولاهداف بازاریابی در مرحله افولاستراتژی های مرحله افول بازارمتغیرهای وضعیتی استراتژی برداشتاستراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراژی برداشتمتغیر های وضعیتی استراتژی حفظاستراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حفظمتغیرهای وضعیتی استراتژی بازمانده سودآوراستراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بازمانده سودآورمتغیر های وضعیتی استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچکاستراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچکماتریس نقاط مرجع استراتژی های مرحله افولعوامل مزیت رقابتیمتغیرهای وضعیتی استراتژی حفظتعيين جايگاه واحدهاي تجاري استراتژيك در ماتريس ليتلاستراتژی توسعه طبیعیتوسعه گزینشیمرحله عمر كالا و موقعيت رقابتيپیش بینی افول بازارانواع روش های پیش بینی فروشعوامل تعیین کننده جذابیت بازاروفاداریمهم ترین دلایل وفاداری مشتریان به یک شرکتشاخص هاي سنجش وفاداري مشتريانمنابع و توانایی های سازمانیمقدمه پاورپوینت:بیشتر محصولات به دلایل مختلف مانند تغییرات و پیشرفت های تکنولوژی و هم چنین تغییر نیاز مشتریان، سرانجام وارد مرحله پیری یا افول خود در چرخه حیات محصول می شوند. با کاهش فروش و سودآوری، بعضی از شرکت ها صنعت را ترک خواهند کرد و شرکت های باقیمانده نیز ممکن است حجم تولیدات خود را کاهش دهند. آن ها می توانند به سوی بخش هایی از یک بازار کوچک تر عقب نشینی کنند، بودجه مربوط به ترویج محصولات خود را کاهش دهند و محصولات خود را با قیمت پاییین تری عرضه نمایند.با رقابت سخت میان رقبای باقیمانده برای حفظ سطح فروش در این مرحله، سودهای آن ها نیز کاهش می یابد. در نتیجه خرد جمعی حکم می کند که شرکت ها یا باید تولیدات این محصولات را متوقف کنند یا برای حداکثر نمودن سود در کوتاه مدت از آن ها برداشت کنند. اما این شرکت ها می توانند از استراتژی های دیگری نیز استفاده نمایند. آن ها می توانند تلاش کنند تا جایگاه خود را در حین زوال بازار حفظ کنند، جایگاه خود را بهبود ببخشند یا تلاش های خود را روی یک یا چند تقاضا یا بازار بسیار خاص متمرکز کنند.

 
من می خواهم این فایل را خریداری کنم

برچسب ها:
استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار تحقیق استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار مقاله استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار استراتژی های بازاریابی استراتژی های بازاریابی اینترنتی استراتژی های بازاریابی الکترونیکی

  • تحقیق مدیریت کارمندان

    تحقیق در مورد اصل تشویق و تنبیه در مدیریت علوی,تحقیق مدیریت راهکارهای توانمندسازی کارمندان,سیستم پاداش,مدیریت تشویق,مدیریت سازمانی,مدیریت علوی,مدیریت کارمندان,مقاله مدیریت کارمندان دانلود تحقیق مدیریت کارمندان دانلود فایل در این تحقیق، مدیریت کارمندان مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است که…

  • دانلود گزارش کارآموزی مرکزمخابرات مهدیه

    خرید گزارش کارآموزی مرکزمخابرات مهدیه,خرید گزارش کارورزی,دانلود پروژه کارآموزی مرکزمخاب,دانلود کارآموزی مرکزمخابرات مهدیه,دانلود گزارش کار مرکزمخابرات مهدیه,دانلود گزارش کارآموزی,کارآموزی مرکزمخابرات مهدیه,کارورزی,گزارش کارآموزی مرکزمخابرات مهدیه دانلود دانلود گزارش کارآموزی مرکزمخابرات مهدیه دانلود فایل در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه…

  • تحقیق جوشکاری با قوس الکتریکی

    پروژه جوشکاری با قوس الکتریکی,تحقیق در مورد جوشکاری با قوس الکتریکی,جوشکاری با قوس الکتریکی,دانلود تحقیق جوشکاری با قوس الکتریکی,دانلود رایگان تحقیق جوشکاری با قوس الکتریکی,مقاله جوشکاری با قوس الکتریکی,مقاله در مورد جوشکاری با قوس الکتریکی تحقیق جوشکاری با قوس الکتریکی…

  • پاورپوینت سیستم های فازی و احتمالات (تفاوت ها و شباهت ها)

    پاورپوینت تفاوت ميان نظريه احتمالات و منطق فازی,تحقیق شباهت و تفاوت های منطق فازی با نظریه احتمالات,تفاوت ميان نظريه احتمالات و منطق فازي,سیستم های فازی و احتمالات,شباهت و تفاوت های منطق فازی با نظریه احتمالات,منطق فازی پاورپوینت سیستم های فازی…

  • پاورپوینت فصل چهارم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فر

    پاورپوینت کتاب تئوری سازمان,ساختار و طرح سازمانی,ساختار و طرح سازمانی الوانی و دانایی فر,ساختار و طرح سازمانی رابینز,ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فر,کتاب تئوری سازمان دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح…

  • پاورپوینت زیباترین بناهای تاریخی ایران

    آثار تاریخی ایران,بناهای تاریخی ایران,بنای تاریخی ایران,پاورپوینت بناهای تاریخی ایران,پاورپوینت زیباترین بناهای تاریخی ایران,پاورپوینت کاخ چهل ستون,دانلود پاورپوینت زیباترین بناهای تاریخی ایران,زیباترین آثار تاریخی,زیباترین بنای تاریخی ایران دانلود پاورپوینت زیباترین بناهای تاریخی ایران دانلود فایل دانلود پاورپوینت در مورد زیباترین بناهای…

  • جزوه میکروبیولوژي مواد غذایی رشته مهندسی صنایع غذایی

    جزوه میکروبیولوژي مواد غذایی,جزوه میکروبیولوژي مواد غذایی ا,جزوه میکروبیولوژي مواد غذایی ارشد,جزوه میکروبیولوژي مواد غذایی برای کنکور,جزوه میکروبیولوژي مواد غذایی کنکور,دانلود جزوه میکروبیولوژي مواد غذایی,دانلود جزوه میکروبیولوژي مواد غذایی کنکور جزوه میکروبیولوژي مواد غذایی رشته مهندسی صنایع غذایی رفتن به…

  • تصویر استریوگرافیک مونوکلین اسفنوئیدال و عناصر تقارن آن

    آموزش کشیدن تصویر استریوگرافیک,تصاویر استریوگرافیک,تصاویر فرم های کریستالوگرافی,تصویر استریوگرافیک مونوکلین اسفنوئیدال,رومبیک مونوکلین اسفنوئیدال,عناصر تقارن مونوکلین اسفنوئیدال دانلود تصویر استریوگرافیک مونوکلین اسفنوئیدال و عناصر تقارن آن دانلود فایل تمامی حقوق این مجموعه متعلق به محمد کشتکار ذوالقدر بوده و استفاده بدون…

  • تحقیق منظومه های حماسی

    انواع منظومه های حماسی,پایان نامه منظومه های حماسی,تحقیق در مورد منظومه های حماسی,تحقیق منظومه های حماسی,مقاله منظومه های حماسی,منظومه های حماسی,منظومه های حماسی طبیعی و ملی,منظومه های حماسی هند دانلود تحقیق منظومه های حماسی دانلود فایل دانلود تحقیق در مورد منظومه های…

  • پاورپوینت تعيين اسلامپ بتن (گزارش كار آزمايشگاه تكنولوژي بتن)

    آز تعيين اسلامپ بتن,آزمایش تعيين اسلامپ بتن,پاورپوینت آز تعيين اسلامپ بتن,پاورپوینت آزمایش تعيين اسلامپ بتن,تعيين اسلامپ بتن,روش انجام تعيين اسلامپ بتن,روش تعيين اسلامپ بتن,گزارش کار آز تعيين اسلامپ بتن,گزارش کار آزمایش تعيين اسلامپ بتن پاورپوینت تعيين اسلامپ بتن (گزارش كار…