پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار

استراتژی های بازاریابی,استراتژی های بازاریابی الکترونیکی,استراتژی های بازاریابی اینترنتی,استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار,تحقیق استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار,مقاله استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار
دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار

دانلود فایل

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار،در قالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:ویژگی های مرحله افولخصوصيات سيستم مديريتي در مراحل چرخه عمر محصولاهداف بازاریابی در مرحله افولاستراتژی های مرحله افول بازارمتغیرهای وضعیتی استراتژی برداشتاستراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراژی برداشتمتغیر های وضعیتی استراتژی حفظاستراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حفظمتغیرهای وضعیتی استراتژی بازمانده سودآوراستراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بازمانده سودآورمتغیر های وضعیتی استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچکاستراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچکماتریس نقاط مرجع استراتژی های مرحله افولعوامل مزیت رقابتیمتغیرهای وضعیتی استراتژی حفظتعيين جايگاه واحدهاي تجاري استراتژيك در ماتريس ليتلاستراتژی توسعه طبیعیتوسعه گزینشیمرحله عمر كالا و موقعيت رقابتيپیش بینی افول بازارانواع روش های پیش بینی فروشعوامل تعیین کننده جذابیت بازاروفاداریمهم ترین دلایل وفاداری مشتریان به یک شرکتشاخص هاي سنجش وفاداري مشتريانمنابع و توانایی های سازمانیمقدمه پاورپوینت:بیشتر محصولات به دلایل مختلف مانند تغییرات و پیشرفت های تکنولوژی و هم چنین تغییر نیاز مشتریان، سرانجام وارد مرحله پیری یا افول خود در چرخه حیات محصول می شوند. با کاهش فروش و سودآوری، بعضی از شرکت ها صنعت را ترک خواهند کرد و شرکت های باقیمانده نیز ممکن است حجم تولیدات خود را کاهش دهند. آن ها می توانند به سوی بخش هایی از یک بازار کوچک تر عقب نشینی کنند، بودجه مربوط به ترویج محصولات خود را کاهش دهند و محصولات خود را با قیمت پاییین تری عرضه نمایند.با رقابت سخت میان رقبای باقیمانده برای حفظ سطح فروش در این مرحله، سودهای آن ها نیز کاهش می یابد. در نتیجه خرد جمعی حکم می کند که شرکت ها یا باید تولیدات این محصولات را متوقف کنند یا برای حداکثر نمودن سود در کوتاه مدت از آن ها برداشت کنند. اما این شرکت ها می توانند از استراتژی های دیگری نیز استفاده نمایند. آن ها می توانند تلاش کنند تا جایگاه خود را در حین زوال بازار حفظ کنند، جایگاه خود را بهبود ببخشند یا تلاش های خود را روی یک یا چند تقاضا یا بازار بسیار خاص متمرکز کنند.

 
من می خواهم این فایل را خریداری کنم

برچسب ها:
استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار تحقیق استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار مقاله استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار استراتژی های بازاریابی استراتژی های بازاریابی اینترنتی استراتژی های بازاریابی الکترونیکی

  • پاورپوینت اوراق مشارکت

    اوراق مشارکت,اوراق مشارکت بانک مرکزی,اوراق مشارکت بانک مسکن,اوراق مشارکت چیست,پاورپوینت اوراق مشارکت,پاورپوینت در مورد اوراق مشارکت,پاورپوینت درباره اوراق مشارکت,تحقیق اوراق مشارکت,تحقیق در مورد اوراق مشارکت,مقاله اوراق مشارکت دانلود پاورپوینت اوراق مشارکت دانلود فایل دانلود پاورپوینت در مورد اوراق مشارکت،در قالب…

  • خلاصه کتاب فرهنگ سازمانی ادگار شاین ترجمه دکتر محمد ابراهیم محجوب

    خلاصه کتاب فرهنگ سازمانی ادگار شاین,دانلود کتاب فرهنگ سازمانی ادگار شاین,دانلود کتاب فرهنگ سازمانی محجوب,کتاب فرهنگ سازمانی ادگار شاین,کتاب فرهنگ سازمانی ادگار شاین ترجمه محمد ابراهیم محجوب,کتاب فرهنگ سازمانی محجوب خلاصه کتاب فرهنگ سازمانی ادگار شاین ترجمه دکتر محمد ابراهیم…

  • تحقیق نظارت و راهنمایی آموزشی

    پایان نامه پیرامون نظارت و راهنمایی آموزشی,پروژه نظارت و راهنمایی آموزشی,تحقیق در مورد نظارت و راهنمایی آموزشی,تحقیق روانشناسی نظارت و راهنما,تحقیق نظارت و راهنمایی آموزشی,دانلود تحقیق نظارت و راهنمایی آموزشی,مقاله نظارت و راهنمایی آموزشی تحقیق نظارت و راهنمایی آموزشی رفتن…

  • گزارش کارآموزی هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران (هما) (فعاليت و حسابداري انبارهاي فني)

    اقلام انباری,اقلام تعمیری,حسابداری,حسابداری انبار,مدیریت انبار,هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گزارش کارآموزی هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران (هما) (فعاليت و حسابداري انبارهاي فني) رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کارآموزی با موضوع هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران (هما) (فعاليت و حسابداري انبارهاي فني)،در قالب word…

  • نقشه ی منحنی های هم تبخیر استان آذربایجان غربی

    دانلود نقشه هم تبخیر استان آذربایجان غربی,شیپ فایل خطوط هم تبخیر استان آذربایجان شرقی,شیپ فایل منحنی های هم تبخیر استان,نقشه خطوط هم تبخیر استان آذربایجان غربی,نقشه منحنی های هم تبخیر استان آذربایجان شرقی,نقشه هم تبخیر استان آذربایجان غربی دانلود نقشه…

  • تحقیق آيين کار اصول مکان ‌يابي و طراحي مهد کودک براي گروه‌هاي سني 3 ماه تا 5 ساله

    پایان نامه پیرامون مهد کودک,پروژه مهد کودک,تحقیق در مورد مهد کودک,تحقیق روانشناسی,تحقیق روانشناسی مهد کودک,تحقیق مهد کودک,دانلود تحقیق مهد کودک,مقاله مهد کودک تحقیق آيين کار اصول مکان ‌يابي و طراحي مهد کودک براي گروه‌هاي سني 3 ماه تا 5 ساله…

  • پاور پوینت اصول ذوب در کوره های بوته ای و روش استفاده از بوته ها

    آلیاژ,تحقیق,تعمییرات کوره نگهداری,دیرگداز کوره های بوته ای,ذوب,ریخته گری در کوره های بوته ای,سرامیک کوره های بوته ای,شارژ کوره,فلز,کوره,کوره های بوته ای,متالورژی,مقاله,مهندسی کوره های بوته ای,مواد کوره های بوته ای دانلود پاور پوینت اصول ذوب در کوره های بوته ای و…

  • شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان دزفول (واقع در استان خوزستان)

    استان خوزستان,شیپ فایل محدوده سیاسی,شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان دزفول,شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان ها,شیپ فایل مرز شهرستان ها,نقشه محدوده سیاسی شهرستان ها,نقشه مرز شهرستان ها,نقشه ی محدوده سیاسی دانلود شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان دزفول (واقع در استان خوزستان)…

  • پروژه شبكه هاي نظير به نظير (peer to peer network)

    peer to peer network,پروژه رشته کامپیوتر,پروژه شبکه,پروژه شبکه peer to peer,پروژه شبکه نظیر به نظیر,پروژه کامپیوتر,دانلود پروژه,شبکه peer to peer,شبکه نظیر به نظیر,شبکه همتا به همتا دانلود پروژه شبكه هاي نظير به نظير (peer to peer network) دانلود فایل دانلود پروژه…

  • تحقیق بازاريابي و بازسازي زيره و زرشك

    بازاریابی,بازسازی,زرشک,زیره تحقیق بازاريابي و بازسازي زيره و زرشك رفتن به سایت اصلی دانلود تحقیق با موضوع بازاريابي و بازسازي زيره و زرشك،در قالب word و در 220 صفحه، قابل ویرایش، شامل:1-1 مقدمه 22-1 ضرورت‌ و اهمیت‌ مسئله‌ 53-1 اهداف تحقیق 84-…